حمله سنگین اوکراین به خاک روسیه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حمله سنگین اوکراین به خاک روسیه

در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی این کشور ده‌ها پهپاد را در مناطق مختلف سرنگون کردند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۰۹۲۸

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی نیروهای مسلح این کشور دیشب ده‌ها پهپاد مهاجم اوکراینی را در مناطق مختلف رهگیری و منهدم کردند.

 

در این بیانیه آمده است که پدافند هوایی نیروهای مسلح روسیه «۴۷ پهپاد در منطقه روستوف، یک پهپاد در بلگورود، و ۸ پهپاد در مناطق ورونژ، و اسمولنسک رهگیری و منهدم کردند و همچنین ۱۷ پهپاد دیگر را بر فراز دریای سیاه و دریای آزوف سرنگون کردند.»

 

وزارت دفاع روسیه دیروز یکشنبه نیز اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور ۳ پهپاد را در منطقه «بلگورد» رهگیری و سرنگون کردند. ویاچسلاو گلادکوف فرماندار این استان خبر داد که در این حادثه ۷ غیرنظامی جان خود را از داست داده اند.

 

پیشتر «واسیلی گلوبِف» فرماندار منطقه روستوف نیز اعلام کرده بود که سامانه‌های پدافند هویی نیروهای مسلح روسیه دیشب در این منطقه ۲۶ پهپاد مهاجم اوکراینی را رهگیری و سرنگون کردند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده